vagnen..


vill igentligen inte lägga upp den förens den är klar men här mamma varsegod, det jag har gjort hitills är:
-målat med svart färg
-sytt en ny suflett av svart markistyg (perfekt, då det är vattenavstötande)
-tvättat gammal klädsel
-lagt in gamla åkpåsen
-satt på esmeralda skylten
....tänkte att den skulle se ut så här tills det blir lite varmare ute, får sen åker ju åkpåsen bort och då ska jag sy annat som kommer bli jätte fint. ska leta tyg i veckan.
Nu är det skötväska som måste inhandlas, tror jag vet vilken jag vill ha! En dadadoo i svart stor, för den har jag osså användning av i framtiden;) får se!


visst början den se ut som en riktig lollovagn?!

bilden är lånad men typ så såg den ut först, fast sufletten var typ brun den var nämligen solblekt.

nu när jag tittat en extra gång så tror jag närmare bestämt att de är våran vagn förut:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh va du är duktig och va fin den blev. Förstår att lillan är lycklig när hon ser ut nu. Ni gjorde helt rätt att byta till vagnen nu. Hon är ju stor tjej...:)Älskar er

Puss mamma

2009-04-20 @ 06:52:16
Postat av: pernilla jansson

Hej vænnen! du ær ju gullig med dina vagnar haha. hur ær det annars? Puss!

2009-04-20 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0