Vi idag<3

ÅÅ jag är så glad för min Francisco´s skull, du e så jävla grym baby;) Grattis, fast jag visste att du skulle klarat.
Snart kommer pappabus hem och då ska vi bege oss till barnvagnsvärlden och leta vagn, fast jag tror vi redan har bestämt oss men vi får se.!
Har sålt våran vagn till en i boden, det känns tryckt att en bonde ska ha den, meen gud vad jag kommer sakna den. Ja nu tror ni att jag är knäpp men nej nej jag har ångest över att sälja våran första fina vagn. nej nu ska ja visa er bilder på oss idag, esmeralda har en toffs för första gången i sitt liv, åå hon e såååå gulliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii<3
Titta själva<3


















Kommentarer
Postat av: pernilla jansson

ÅH HON ÆR DØDS-SØT! haha toffsen passade ju som handen i handsken på lilla huvet! Jag blir såå sugen på en liten bebis nær jag ser ert mys! Vad ska ni gøra i helgen? puss!

2009-04-17 @ 08:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0