hallå där köp blåbär hallå där en gång till köp rutten sill hallå där många gånger köp dubbla långkalsonger.

hemma från tandläkaren och shopping i tumba samt fika. Jag trodde jag hade 4 hål, men jag hade inte ett ända, fan va gött säger jag bara. men måste tyvärr tillbaka för att ta bort lite tandsten som jag har en tendens att få lätt. jag fick tips om att köpa en ny "tantkräm" oxå så de har ja gjort nu på apoteket. duktig tjej.

idag är inte en vanlig dag här hemma esmeralda är söööööötare än nånsin och gör nya saker hela tiden, så rolig. synd bara att ja inte kan fota för min kära sambo har kameran.:( men men han måste ju osså få fota ibland.

nu ska jag plocka noelias buskar till ögonbryn:P
älskar dig noelia och uppskattar allt du gör, du är grym. godhjärtad rakt igenom, helt bäst. finns alltid där för dig vad som än händer. ALLTID<3


chao så länge:)

bild från när vi var i stugan...myyyyyyys<3


kan lägga upp massa bilder efter jag noppat noelia puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin blogg du har!!!!

Måste fråga dig..vilken tandkräm rekommenderade din tandlökare dig?

Ha d bäst!

2009-08-13 @ 23:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0