här kommer bilderna från stugan:)


lillan fick sig en ny boll som hon gillar massor. Söta sandalerna hon har på sig fick hon av carla:)

Föräldrarna och ungdomarna;)

bror, emseralda och carlas dotter

brorsorna och francisco

spelar fotboll, kolla esmeralda:)

hon måste rädda rasmus!! -hampus släpp ner han fint snälla, esmeralda:)

åå du är oskadd:)

jag och två favoriter:)

jag poserar innan fikat:)

haha lillbrorsan med en bira på båten:) (nej det är inte hans, han dricker inte alkohol som hans andra syskon) mamma o pappa skämt o sido:P

nu ska vi fiska

fina hampus i full konsentration på att få på masken på krogen:)

mats, hans son victor och brorsan

mamma jag vill osså fiska:)

här okej vi ut me båten hela familjen

haha kolla francisco, hans tankar var nog bara: jag får inte ramla i då döör jag, tänk så mycket fiskar som kan bita mig:)

esmeralda och jag njöööt:)

likaså grääbbsen

familjen mys är vårt namn

fina lillbrorsan<3

:)

finaste somna och ja skratta åt francisco som alltid härmar mig när ja blir fottad (bananansikte)

<3

esmeralda sov gott i pappas famn

kärisen lollofis

jag vill oxå ha båt när jag blir stor:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vilka härliga bilder på er familj!

verkar som bror är rätt bra i foten igen ?

Kramar !

2009-08-18 @ 18:01:07
Postat av: Mamma

Åhh va härliga bilder. Längtar redan till nästa sommar..:)Ni är så FINA MINA BARN

2009-08-19 @ 06:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0