Mary Kay

ja, sist vi sågs så gjorde vi ju olika mål-tavlor. Och här är min som jag satt upp i min  garderob på väggen:




Jag är inte klar än med den men de är en bra början;)    längst ner i högra hörnet för er som inte ser så står de, BLI FRÅGAD=)    ja ifall ni inte såg så, ja och ikväll så har vi möte och då ska vi prata om massa saker samt smink. fan va kul:)


kram så länge

p.s maria, jag vill hjälpa dig ändå så du kan väl ge mig ditt nummer så ringer vi och bestämmer nått, du kommer inte ångra dig:) kram kram


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så kul att du hittade till mig, nu har jag hittat till dig :)



Sv: Ja det är verkligen mysigt när de är lika gamla. Vilken tur att ni valde olika namn sedan :)



Ha en underbar kväll!

2009-08-11 @ 21:13:42
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: stina

fin :D

fin blogg :)

2009-08-14 @ 21:25:06
URL: http://kaajsastiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0