min prinsessa är vacker ändå

tack lovisa för din kommentar i förra inlägget, det behövdes att höra. Vi kom nyss hem från en runda i tumba, vi handla gott på willys och gick till donken sen runt lite sen hem, och vi träffa massa folk vi typ känner och folk stackars tror ju att hon har blivit slagen. min mamma hade oxå så som min dotter har förra året och det blev jätte stort ögat, så de är vanligt men folk vill ju tro annat (bara för dom blir slagna hemma) nej usch skämta okej inge kul o skämta om men de är inge kul att folk ska tro att vi slår vår underbara dotter, usch så långt jag kan komma med att slå esmeralda de är på rumpan när jag får mina "gos ryck" och inte äns då slår jag hårt. jaja hon kan iallafall se med ögat nu som sagt så jag tror de kommer gå bort när som helst. och de på armen som är värst för henne för de kliar och är jätte stort de vill ja ska gå bort om exakt 1 dygn. punkt slut..

här kommer lite bilder från vår dag;)


titta va fint jag gjort så hon skulle få skugga med sitt lilla parasoll

och titta vad jag tog fram i solen....jo körkortsboken, de du åke, nu så ska ja väl försöka sätta igång:)

<3

esmeralda älskar våran baksida_:)

speciellt för att vi inte har nån grind så hon kan springa ut hur hon vill:)

titta här, farmor:)

me today eller rättare sagt nu på eftermiddag för jag har gått i bikini hela dagen

;)

min sötis favvo stol

mi amor<3

den här korgstolen hade jag när jag va liten;)

p.s det var en dam jag träffa som sa att jag inte skulle bry mig om vad andra tycker osv om esmeralda och självklart bryr jag mig inte om små saker  men att folk ska tro att vi slår våran dotter det bryr jag mig verkligen om för de är de värsta jag vet, våld och speciellt mot barn, usch. våld finns inte i "min" värld och önskar de inte fanns överhuvudtaget i andras värld heller.

Kommentarer
Postat av: Priscilla

Nämen lilla sötisen.. det där ögat ser inte kul ut. Är hon kanske allergisk mot myggbett?

Hittade bloggen via familjeliv... har följt den ett tag nu.. Gillar den verkligen. Sköt om er!

2009-08-10 @ 19:33:16
URL: http://bevofamiljen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Håller helt med dej!

Fan ta dom föräldrar som slår sina barn!

Dom kan dra åt h'lvete!

Dom borde inte få ha ungar, dom borde inte kunna få ungar!

Det är hemskt!!

hittade också bloggen via familjeliv har följt den sen i Mars, ni är så fina (:

Esmeralda verkar ha blivit hyffsat bra i ögat, om man tittar på nyare inlägg!

Sköt om er.!

2009-08-16 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0