säg mig..

..varför ska jag alltid göra samma misstag????????????????????????????????????????????
är jag skadad i huvudet eller är jag, fan varje gång jag säger till nån att allt e bra, så bra bla bla bla, så händer nått stort hemskt o jobbigt. ska aldrig mer säga ett ord. så fråga inte hur jag har det eller hur ja mår för de blir bara skit av allt ändå. min helvetes plånbok är borta med pengar och allt. jag som aaaaaaaaaaaaaldrig har pengar löst nu för tiden. och just i denna helvetes skit dag så ska ja ha de. jag spärra nyss mitt konto kort, där hann dom inte ta något iallafall. nu fattas bara 15 kort till att fixa. ååå ja blir så sssssssssssuuuuuuuuuuuuuur. gud varför?? undrar varför just jag, jäöääääämt. jag måste ha varit en sån elak människa i mitt förra liv. åå ja blir så trött på alllt.
perfekt lagom glad nu när ja äntligen ska få träffa mamma o min mormor imorgon. som vanligt, allt ska hända när jag miiiiiiiiiiiiiiiinst vill de. jag är så ledsen och arg och mina ögon är svullna som svillon, vill bara spy gala på allt.................usch nej nu ska ja försöka sova, kanske får gå in till esmeralda och hålla om henne så jag blir lite gladare. Hon är iallafall bäst av allt i världen.

hejdå

Kommentarer
Postat av: hanna

lilla hjärtat, jag skulle vilja ge dig en kram. jag ska hålla alla tummarna för att den kommer till rätta! tänker på er varje dag, det vet du. PUSS

2009-08-03 @ 10:40:00
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0