tjingelingbongbing

nu är dagen här,
den vi inte väntat på. vi ska hem till sthlm. tiden med familjen här går så fort, varför?! joo för att man har så kul o njuter av all kärlek. jag är så glad att jag besämde mig för att åka, vi har haft så kul, esmeralda har skrattat hela tiden. tror hon har gråtit en gång. och de va hemma hos tessan hahah nej men de har varit en toppen helg för oss båda. Så klart så är de inte helt dåligt o åka hem, vi har ju en fining som väntar på oss där hemma. min o esmeraldas arbetande man/pappa:) du e för bäst....psst. älskling du vet att ja fyller år snart:P

japp bilder har ja som vanligt till tusen men inte haft tid att ladda upp. jag ligger verkligen efter i bilder, men ni ska få några iallafall från kräftskivan puss kräm








okej inte min sexigaste sida men kul hade vi iallafall

snygg kräfta va:)

terror klämmer:)

fina hanna och elin:)

o herregud vilken snygg puss du fick av mig hjärtat<3





de brinner...

i mohsens jacka, stackarn och de va exet tessans fel haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0