tjingtjong

häärlig sovmorgon fick jag och våran prinsessa imorse:)..tills moryn ringde o väckte oss och fråga om vi skulle med till carola. Och visst gjorde vi de:) Mysig fika stund blev de med kaffe och gott.
Jag fick 2 härliga läppstift som present för min duktiga prestation, kul kul! tack!
Efter promenerade vi hem till oss och fika lite mer, fixade även moryns ögonbryn. Tack för att jag fick göra dom,hoppas ja får göra de nästa gång me:) Tog ingen före och efter bild tyvärr men hon är snygg som alltid¨ändå:)
När dom trava hemmåt så kom francisco och vi åt gott, sen myste och somna, åå va skönt.
Nu ska vi iväg till elgiganten och leta ny mobil till baby:)

Ha en fortsatt bra regn dag, nu skiner solen:)

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0