godagens

Hur mår mina läsare?
Idag mår jag lite bättre. Fortfarande förkyld men överlever.
Noelia är här på besök och leker med lillan, det uppskattas högt av lillan:)
Jag har fått måla naglarna och ska kanske ge mitt ansikte ett litet lyft med lite mascara, trött på att se mig så här.
Nyår är snart här och vi har planer på att äta gott och bara vara. För mig blire perfekt som e både lite sjuk, gravid och har min lillfis<3
Nu ska ja duka, har lagat mat till mig och Noe.
Fisk med ris och kockade grönsaker, nu Noelia börjar ditt hälsosamma liv;)
Älskar ni fina som finns här för mig och stöttar när allt känns "lite" svårare än vanligt.
Det kommer finnas kvar i mitt huvud vilka ni är och uppskattningen är skyhög.
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0