Gott Nytt år Hälsar vi

Gott nytt år hälsar vi som inte hunnit träffa nån efter jul.
Jag vet knappt inte vilken dag det är, mer än att de är nyår inatt
Jag vet inte om det är kallt eller varmt ute
Jag vet inte om pendeltåget går som dom ska
Jag vet inte vilken rea vi har på jobbet, och vart den är
Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, men har mina aningar
Jag vet inte vad lillan ska ha, men har oxå mina aningar
Jag vet inte vilken tid vi ska bort idag eller vilken tid vi ska hem
Jag vet inte hur många nära mig mår, har skickat sms men inget svar
Som ni ser jag vet inte så mycket mer detta år

2010 är ett bra år
Jag ska jobba 3 månader bara
Jag ska få en son
Världens finaste sej ska få en lillebror, och hon ska bli stora syster
Bli en "stor" familj
Esmeralda ska vi fira 2 år
En resa ska jag överasska oss med
Hemmet och baksidan ska bli fantastiskt fint och framförallt klart
Vi ska umgås massor med nära och kära som är nära och kära
Vi ska må bra och vara friska mestadels
Ja, mycket nytt och många stora förändringar kommer att ske
Så jag ser fram imot detta år
VÄLDIGT MYCKET

massa kärlek från mig



Kommentarer
Postat av: K & M

Gott Nytt År vill vi önska Er !!

Kram

2009-12-31 @ 14:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0