hej hej

ser att mina inlägg inte kommit än:(
nu är ja iallafall hemma efter en tuff men rolig dag på jobbe. idag var jag på cosmetiken, och kan inte mer än älska den avdelningen<3 dock allderles för tungt för mig just nu, så hjälpa till ibland är ett alternativ. imorgon ska ja få vara på ungdom och herr, ja fråga mig inte hur ja ska hinna allt, jag antar att ja kommer ha massa pass oxå. jisses dom tror ja är stålkvinnan,(hihi fast de kanske är de ja är)
prinsessan är hemma och jag kan inte vara lyckligare:) allt som skulle gjorts får skjutas upp. men vad gör man inte för stora kärleken!

just ja någon som vill komma och rensa alla mina garderober här hemma? känns väldigt jobbigt att ha massa gammalt och strunt där. men en dag då man är starkare så kanske ja tar tag i de.

Ja köpte målarpenslar idag för att göra om lite grejer här hemma. spännande.

ja vet att ja har lovat er massa bilder men på mig kommer de inga förens imorgon kväll:) och vi får se när ja får mina saker gjorda då får ni även se de.

imorgon kommer dom och byter min toa i lilla toaletten, jippppiiii äntligen kanske man kan gå in där inne.
massa golv ska även göras om här hemma, bra att bo i hyresrätt ibland.
nej nu måste vi sova, en låååång dag imorgon.

puss kram så länge

p.s bättre tider och inlägg kommer (förendringar sker)


låångt ifrån sugen, men en bild från en toppenkväll bjuder ja på!!

Kommentarer
Postat av: Moryn

mmmMmmJAUuuu

2009-12-03 @ 00:13:30
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0