julmat

Imorgon är den stora dagen julafton här. Vi ska vara här och fira. Så idag var vi iväg och inhandla det sista som behövdes till julbordet.
Det blev ingen ny julskinka utan jag får bara hålla mig tills imorgon med att äta den(mindre än halva kvar)
mmums

nu ligger grisarna och sover och jag har betalat alla räkningar, phuuu nån som vill hjälpa mig att överleva denna månad?


igår var jag och lillan hemma hos ullis (tess o mandas faster) och åt god mat. Tack för att vi fick komma, det var jätte trevligt. Jag fick också träffa tessans stora kärlek från australien, trevligt brun var han oxå:)'
vi fick dog lasange och smarrig glass med varma bär till efterrätt. mumma.
Ullis var höggravid och hade sin snart 2åriga max hemma som esmeralda lekte med. max vart stormförtjust i esmeralda, gullungar.
tack än en gång och saknar er redan!



nej nu ska ja göra klart inslagningen till alla paketen här hemma sen, borra massa hål i väggarna:):):)



kan ni fatta jag väntar en pojke, en liten liten snoppepelle syntes på ultraljudet,, wwwwwwwwwwwwwwiieee min mini hiphopare:) grymt lik esmeralda när hon låg i magen på ultraljudsbilderna. spännande.
Vad tror ni att de blir för ögon och hårfärg på denna lille gosse då? Det kan ju bli istort sett vad som, det har vi ju sätt på esmeralda:)

längtar


LÄNGTAR SÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tippar på ett mörkt barn denna gång:)

2009-12-23 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0