sl

sl och jag vi är inte goda vänner fast än mycket tillsammans, vi tycker om olika saker, sl e försenad och jag får stå, sl bara ljuger medans jag talar sanning men en sak har vi nog gemensamt...q

ja förlåt fick sjunga lite här för att intte bli irriterad igen...kom en timme och nästan 20minuter försent till jobbet idag, så jävla pissigt, fick jobba över och minska min lunch för att ta in pengarna. och när ja ska hem tror ni inte fitt tågen är försenade igen och den där förbannade tjejen som talar i högtalaren försöker få de att se så fint ut som möljigt genom att ta bort tågen som inte äns kommer och säger ja men nästa tåg är bara 11 min sen och är snart i centralen, vilket hon sa om dom 2 andra tågen innan som bara måste ha försvunnit upp i rök.
grymt jävla irriterande, kunde inte ta nån taxi heller då vi satt mellan två stationer..blääääääää på pendeltåg blä fy usch hata



nu sitter ja o mumsar i mig julskinka igen, mumma snart slut, måste köpa en till och bjuda min älskade vän moryn:)

puss kram skummbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0