sviken

usch de är vad jag känner mig...tyvärr förstörde en person en del av min dag. Jag önskar så mycket att jag inte brydde mig men visst fan gör man det när det nästan är mellan kött o blod.
Det är skrämmande hur nära människor kan såra en annnan nära så djupt, det känns ända in i själen. Vill ta bort denna känsla men känner på mig att den kommer ligga kvar där en lång tid framöver. Man ställer sig frågan: Vad har jag nånsin gjort dig? Hur kunde det bli så här? Jag är ju bara ett litet oskyldigt barn(eller va iallafall).. är jag vuxen nog nu för att skitas i?" Jag vet att du inte läser detta men känner för att skriva av mig. Och varför just denna jul, då jag är som mest behov av kärlek. Då det minsta jag behöver är sorg, ledsamhet och en inre stress.?!
Det här kändes och  kommer kännas, klump i magen har nu bildats helt i fucking jävla skit onödan tack vare dig-.
du ska raderas och det ska ja arbeta med från och med nu. men tack för tiden jag haft sen ja typ föddes. men idag vet jag att allt bara va feak och de kommer sätta sina spår.
gud jag undrar hur mycket jag ska lära mig tills jag dör.
du är grym och detta är ännu en ny prövning.
det svåraste nu är bara hur ja ska lära mig att hantera denna besvikelse.


tack ni andra för en underbar dag :
mamma mormor åke hampus rasmus dadde esmeralda magen och jag:)
imorgon blire mer julfirande, trevligt.
nu ska ja försöka njuta av min familjs närhet och försöka koppla bort det onda som just nu har satt sig som en knut runt min mage.
godkväll mina äkta vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0