Dagens Söndag

Humör:  Lycklig
Gjort: vaknat, duschat och matat lillan hittills.
Planer: träffa några kompisar sen gå på kalas:)
Ser på: gamla bilder på datan ja ska lägga upp
Lyssnar på: min dotter som busar
Läser: inget idag
Dricker: vatten
Äter: ja igår blev de föör mycket av de goda men vad gör de när de e helg plus att på kalas brukar man ju få massa gosaker;)
Bästa: att få mysa med min mamma och bröder<3 
Sämsta: måste vara att de e så svårt att gå i snön me vagn:(
Barn: glad och lite förkyld
Väder: jäääääätte mycket snööö
Längtar:  efter min Francisco

Utanför fönstret när jag vakna och nu är det ännu mer snö:)

lillan nyvaken...

busar som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0