gokväll

tjennna;) idag har jag och lillan sprungit runt på stan och letat tyger, hitta ett perfekt men har inte pengarna för de än, men de kommer!
imorse kom pablo förbi och jag fottade lite så här får ni en titt på våran mysiga o roliga morgon!

lillan suger på tummen för att reta mamma:)

våran fina busunge...ååå så fin du e stummpan

vi busar mycket med pappa bus, där av mitt smeknamn;)

lillan har på sig sitt första hårspänne;)

mina nära och kära ni förstår inte min kärlek till våran dotter, alltså man e käär och vill bara äta opp<3

här har vi Francisco´s bror:)

och är e jag...tröja mango, blus hm, jeans bikbok och örhängen hm

pablo och lillan busar...haha kolla in pungkrossen:D

vad gör pappa för nått:)?

sötisar

pappa gör giv me 5;)


nej nu ska ja kolla på victoria på tv hej hej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon, jag säger bara äta opp!!!!!!!!Puss

2009-02-18 @ 06:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0