läggdags..

tjena tjena!
Hur har eran härliga tisdag varit hittills?
Min har inte bjudit på mycket direkt eller iallafall inget roligt jag kan berätta.
Min man sa till mig när jag kom hem från träningen att han ville testa att natta våran dotter utan nappen från och med ikväll och jag svarade:
Ja, efter lite om och men. Och vet ni det tog exakt 31 minuter, fort va?!
..jag trodde iuförsig att jag skulle dö dom 30 minutrarna.
Tänk själv att ni har världens sötaste gladaste tjej som ska sova och sedan galskriker i en halv timme, ja de känns iallafall i mitt hjärta, men de gick så bra:)
År så stolt över dig älskling som va så stark och gjorde de utan min hjälp...nej ja hjälpte inte alls.
Jag duscha länge sen satte ja på en tvätt maskin så de lät medans ja höll på i toan, sen gick ja till lillans rum och föna håret, ja allt så jag inte kunde höra hennes skrik...men tro mig ja hörde ändå.
Och ja vad ska de här vara bra för då, jo lillan kommer förhoppningsvis inte vakna så mycket på nätterna och om hon gör de så behövs de inte en napp för att somna om eller en tutte utan hon kan somna själv. Det är väl bra!
Nej nu ska ja måla naglarna röda, måste ju vara fin imorgon för då kommer ju finfolket till stan;) "mormor o mamma"
puss kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0