stan och möte..


dagens:
lillan har tjöja från lindex, kjol från kapphal leggings från lindex och hårspänna från ica maxi faktiskt.
Jag har har kofta från hm, tröja från hm och sjal från gina tricot.

idag har vi varit iväg till stockholm stad och kollat lite. Min bror hitta massa snygga kläder han köpte. Jag får se om jag kan få nått på bild senare.
Sen hade vi en tid med prästen kl 16 som vi var på med lillan och prata om dopet. Han berättade hur han skulle göra och fråga oss lite smått om olika saker, vi fick oxå välja psalmer..det finns så många att välja mellan men nu tog vi en vi kände igen och en fin som prästen valde.
Nu är vi hemma och vi har nyss frågat min bror och Franciscos syster om dom ville bli gudfar/gudmor till Esmeralda, vilket dom ville så klart:D
Ikväll är det real madrid- liverpool, så här är vi taggade och längtar tills ikväll men innan dess ska vi äta på robbans pizzeria;)
hejså länge
just ja, min kära vänn Moryn har kommit hem från en lång resa, måste ringa henne genast och frågat hur dom haft det. Vi har ju saknat dom massa må ja säga!
nu kommer lite bilder från idag..

jag och lillan på tåget..

...esmeralda älskar att stå upp i tåget..

..min fina bror hampus..

...fick hålla lillan mycket för de är himla tungt nu alltså...

....sitta i knät kan man göra ett tag innan de kliar i rumpan på lillan..

...hon ska vara med överallt och se vad som händer...

..inne i en affär varm och go...

..mamma sluta posera framför kameran nu:)..haha tänker hon säkert...eller vem vet hon kanske tänker är det så där ja kommer se ut när ja blir stor?:D

tungan är ofta ute nuförtiden:P

glad är min dotter ofta och sååå sööt<2



ååå vad fin du är min flicka, om du bara visste. Jag ska nog berätta för dig när du blir stor hur underbart fin du är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0