Min dotter är mitt hjärta<3

hej hej!
dålig uppdatering tycker ja på senaste, grejen är den att vi nästan aldrig är hemma nu förtiden. Vi far runt och lever loppan som man säger! Idag har vi varit hos mary och fått äta hennes goda mat sen har vi varit i hallunda och gjort några ärenden åt maly sen har vi fikat i tumba sen har vi mysit hemma framför tvn med tända ljus och lets dance, lillan somna i pappabus famn<3 ja massa saker har hunnits me! Och nu längtar jag bara till imorgon för då kommer min minsta lillebror rasmus hit;D åå va ja längtar! vi ska hämta honom på centralen kl 11 imorgon! ska bli så mysigt, och på söndag kommer andra brorsan hit hampus...de kan inte bli bättre! jag är så lycklig när jag får ha mina nära och kära nära mig. Mina bröder ni är dom bästa bröderna man kan tänka sig, jag älskar er så himla mycket. Ni är BÄST, FINAST, SNÄLLAST, UNDERBARAST, ENVISAST (hampus), KLOCKRENAST och helt enkelt bara VÄRLDENS BÄSTA BRÖDER<3
Så nu har ja fått de sagt:D
nu kommer lite bilder på lillan imorse och dagens mat:D
puss kram

världens bästa dotter har jag<3 min lilla tjej som växer sååå fort!

här är hon så lik fralle tycker jag, min prinsesssa<3

min dotter har charmat hela dagen alltså, så himla söt. Hon har skrattat, härmat, gjort grimasher ja allt, jag har inte kunnat slutat titta på henne idag, hon är ett sånt charmtroll mitt hjärta..mary och hon har lekt massa och haft så roligt. haha och när hon får solen i ansiktet i vagnen..haha ni ska se henne, hon blir så arg, så dramatiskt precis som sin far hahaha ja o mary skratta högt, ja gråter nästan när ja ser de framför mig nu! jag älskar dig djupt mitt liv<3

mary´s utsikt från köksfönstret:D lite dålig mobilbild men coolt att titta ut här på morgonen istället för som hemma hos oss, tittar rakt in i grannen...okej nästan iallafall.

malys goda, super nyttiga mat ala thailand, stekt i kokossmör o grejer..

lååååångt ner morsan, tur att inte vi bor här så du slipper vara orolig jämt:)



boxaren åkte ur lets dance, de va tippat men lite tråkigt tyckte ja, men men ja vet inte vem ja håller på längre men ja hatar carl-jan så mycket att ja börjar gilla honom, konstigt att de kan bli så!
nej nu e de läggdags, vi ska ju upp tidigt imorgon!
puss kram



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Ja, bara man kommer iväg så är det ju hur skönt som helst. Men man ska som sagt orka ta sig dit oxå =) Jag tränar i Sollentuna..



Ha en toppen helg =)

2009-02-21 @ 11:27:04
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: noelia torres (faster)

esmeralda torres du e mitt glädje

2009-02-21 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0