Shoppingen idag

Till mig:


den här snygga tröjan till legging och snygga boots blir skit snyggt.


denna sköna bh fick jag av mormor..vill be mina ammningsbh´n att dra åt helvete..
Köpte en skit snygg jacka i svart till mig som är perfekt för vagnpromenader och liknade i vår:D Sen massa fint från gina tricot som jag osså kan visa senare;)

Till lillan:

huvtröja och kjol så fint, fick hon av mormor maj:)
hitta inte på bild men hon fick även en jätte fin klänning med elefanter på och 2 bodyn till och leggings från samma butik.

hur söt är inte denna lilla koftan, den fick hon av min mamma samt ett par tillhörande jeans som var jätte fina.
Hon fick osså ett par stickade sockor från Lisbeth Dahl i rosa som bara e såå söta. Dom passar min dotter perfekt, ska visa dom på senare.


några fina saker kunde ja visa iallafall:D
kramkram

Kommentarer
Postat av: Mamma Helén

Ja visst var det mysigt igår. Har mailat dig med korten jag tog igår. Puss puss

2009-02-05 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0