hej hej..

Trött är mitt förnamn just nu! Jag har träningeverk i varenda liten muskel tror jag eller iallafall i överkroppen, helt slut. Vi har lämnat lillan till min killes familj varje gång vi tränat så vi får gå tillsammans, det är uppskattat;)
Vi var i södertälje och köpte lite saker, dels blommor jag ville ha och 2 små söta saltopeppar kar i rosa...
En kompis till francisco var med oss och efter jag tagit upp dom rosa söta karen så frågade han:
- Fralle, ska ni inte ha en annan färg det finns ju många olika?
haha vet ni vad min kära kille svara?
- Nej vi ska ha rosa!
haha va det inte gulligt svarat från mitt hjärta, han har värkligen hajjat grejen<3 min älskling pälskling!
Nu ska jag gå och lägga mig i ett bad sen sussa!
Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0