kvällsmys..

nu e jag helt avslappnad kommer nog somna gott inatt, jag och min älskling har nämligen nyss badat i ett jätte varmt bad med olja som luktar ljuvligt..vi lägga oss tidigt idag så ja ska bara skriva kort här.
just nu tittar jag på den HÄR sidan och oj så mycket fina saker. Här är några saker jag skulle vilja beställa hem:
denna super söta och coola stol skulle vara perfekt till lillans rum..gärna två:)
och denna garnrulle som lampa..sjukt söt
denna är bara föör perfekt att  hänga lillans kläder på som hon andvänt för hur ofta orkar man vika in kläderna igen?!
och denna rosa brum brum bil är bara ett måste..
en söt bild som skulle passa bra i lillans rum:)






nej nu ska ja nattas...puss kram

p.s moryn jag älskar dig osså;) och mamma kolla gärna in sidan:P

Kommentarer
Postat av: Evelina

saknar dej min lilla artprinsessa!

e ju i thailand nu. mycket karlek till dig o ditt nya fina or med make o barn!

2009-01-06 @ 13:01:59
URL: http://nixinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0