lämna bror..

Nu e vi hemma.
Vi har varit och lämnat bror i centralen, tråkigt men vi ses snart! du glömde mammas ramar som ja tjatade om att vi inte skulle glömma men så klart gjorde vi de! Vi åker till västerås i veckan så tar jag me dina finskor du glömde oxå;)
Efter t-centralen åkte vi till förorten...tumba och träffa moryn och alina.
Vi satt som vanligt på fiket och snacka skit eller faktiskt inte skit mer praktiska saker, dom åker nämligen till chile om typ 12 dagar...nervöst, till och med jag e lite pirrig men de kommer gå super alina har ju aldrig varit en jobbig bebbe så resan kommer gå bra. Jag tycker det är så kul och träffa dom och se hur stor alina e för det är när jag ser henne som ja förstår hur mycket dom verkligen växer, ja menar alina va mini förut eller ja fortfarande oxå men nu börjar hon bli stor tjej likaså esmeralda jag kan vira henne två varv runt mig när ja ammar...okej men nästan:) Moryn hade med sig rivet päron som hon satt och mata dom me...vet inte om hon och jag tyckte de va godare än dom:) men dom fick i sig lite iallafall.
Nu ska jag ladda upp lite bilder sen kolla om de finns nå gott i kylen annars väcka pappabus o be han baka nån go kaka:)
kram så länge
p.s jag saknar hampus redan och min familj massoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor<3


lillan i barnstolen på fiket och glada mamma moryn så fin och sen jag fjantar mig me olika miner till lillan inte undra på att hon skrattar:)

nu gosar vi hemma framför tv...kolla in ögonen...så vackra<3

mamma trött och baby pigg:)



nu kommer ett maraton med foton på lillan, så kul med alla miner hon gör..


e hon inte för söt??



Kommentarer
Postat av: moryn

Tack för den bilden.. vänta du bara!! ;)

2009-01-05 @ 19:10:01
URL: http://www.metrobloggen.se/alina
Postat av: Anonym

Ni är så himla fina!!! Älskar er så mycket, mycket

La Francia

2009-01-06 @ 01:13:31
Postat av: noelia torres (faster)

du e den vackraste jag vet..... du är så snääl lullu och fin (:

2009-01-06 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0