mys och dop...

Dopet var jätte mysigt idag, det var francisco´s kusin Camilo och Sara´s 4 barn som döptes idag till Rocky, häftigt namn;)
Vi fick massa gott smörgåstårta och tårta..jag åt även det dom bjöd barnen, hemmagjord pizza...mums:)
Efter dopet åkte vi och handla sen hem till francia för att mysa och ta de lugnt. Vi blev bjudna på gott kött och grönsaker till...riktigt lyckat francia<3
Nu på kvällen har vi bara slappat, kollat på körslaget och nu real madrid!
Imorgon ska vi iväg till Skärholmen centrum och göra lite ärenden.
puss kram

Jag och francia utanför kyrkan...

Franciscos kusin Camilo med sin näst yngsta son leon..så fina

inne i kyrkan blev jag, lillan och "stora leon fottade...

leon älskar att bli fottat:)

lillan skulle äta upp bibeln...

här får lilla rocky vatten på huvudet...

sötisar:) båda halvchilenare..



när vi kom hem kollade vi om vi hade nån overall till lillan de är ju fan minus ute och då hitta vi en som passa, stackarn hon fick prova nakenfis under:)

visst vart hon söt...jag skälv skulle nog inte köpt denna overall men en skönhet som hon är passar hon i allt:)

Mina finaste käraste underbaraste bästa familj<3

älskar er mest av allt<3

Kommentarer
Postat av: moryn

Hej vännen/vänner.

Vi har det bra och vi saknar er MEN vi saknar inte vädret i Sverige direkt.

Ni verkar ha det bra i allafall!

Kram & en massa pussar från oss!

2009-02-01 @ 06:13:24
URL: http://www.metrobloggen.se/alina
Postat av: Mamma Helén

Hahahaha, du skulle aldrig ha köpt den men den passade och lillen blev så fin i den. Tur att jag köpte den...:)Hoppas dom här 2 dagarna går fort till onsdag. Längtar. Fina bilder från kyrkan. Har du fått korten från fotografen? Vill se!!! Puss

2009-02-02 @ 06:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0