nyår firat:)


fina flickor...kattiga ögon har dom osså;)

farmor francia och lillan skulle så klart fottas:)

faster camila och jag....vi var hetare än nånsin...kanske berodde på solningen va vet ja;P

faster noe och jag....bästa fastern ju:P

lillan i klänning från kapphal och skor likaså..jag klänning h&m ja allt e h&m...

pappabus och lillan finast som vanligt<3

farfar och lillan trivdes bra tillsammans:)

vi sjöng massa lips oxå:) jag och cami fakka ur senare på kvällen med rapp o grejer fan tungan hängde inte me:)

farbor pablo o noe sjunger fint:) haha

sen bjöds de på dans....haha

massa dans:D här dansar syskonen torres..

ja vi dansa allihoppa men mitt hjärta behövde lite hjälp på traven för att våga av hans mormor hahaha..

snacka om snygga syskon min "man" har:) *busvissel*

och så kom 12slaget....tårarna går inte att hålla tillbaka då mycket känslor kommer när man kramas och tänker på året som gått...fick höra fina ord av alla och speciellt av min kära om vad detta år väntar och just nu är det bara gott<3

coolaste bilden kommer på camila som står ute o tittar på raketerna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0