tjingeling.........

fottat hela dagen...gud va kul det va:) ja blev så nöjd med slutresultaten. bilderna får jag om ca. 2 veckor! "längtar"
kan starkt rekomendera tjejen som fotta mig, super gulli o trevlig:)

nu är ja så hungrig så ja tror ja svimmar. francisco kommer hem med mc donalds till mig snart...mums

ska ringa mamma moryn igen och se om hon inte har upptaget igen..haha ja har iuförsig bara ringt en gång hittills!


min älskling tog bort låtsas snön som var på fönstrerna och så här såg de ut efter att han ställt tillbaka allt, kolla in ljusstakarna.....så gulligt utställda:D
love you

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vem var det? försöker hitta en fotograf men hittar bara amatörer haha!

2009-01-17 @ 21:02:32
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0