Dagen kunde inte blivit bättre:D

Idag har vi varit i Lida och badat hela familjen, så himla skönt! Vi åt och sola o bada.
När vi inte orkade ligga där mer åkte vi hem och efter vi kom ut ur duschen plingar de på dörren, och där står min älskade mor och överasskar oss, ååå ja blev så glad, ni vet så hjärtat nästan hoppar ur. tänk om du kunde göra så en gång i veckan:D det var så uppskattat. Nu har hon åkt, hon stanna bara för att säga hej men vi bjöd henne på mat på baksidan och myste en liten stund, tårarna rann så klart direkt när hon skulle åka. men vi ses på lördag min finaste mamma<3

glömde kameran på stranden idag men tog såklart när mamma va här nyss:)

<3
  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var så mysigt att överraska. Jätte god mat var det. Älskar er. Puss mamma

2009-07-03 @ 05:59:01
Postat av: Lotta

Hej Louise!

Så mysigt med din fina mamma som överraskade! Jag förstår att du saknar henne när ni bor en bit ifrån varandra. Jag saknar också ofta min familj i Västerås. Sådär ska i alla fall jag också göra när Linnea flyttat hemifrån och fått barn!

Kramar från Lotta

2009-07-05 @ 18:43:50
URL: http://www.prinsessapavift.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0