goddag i stugan

Hur e läget då?

Prata nyss med moryn i telefon, hon hade full rulle. Hon skulle hinna med allt, ut o springa, lägga alina, laga matlåda, duscha, klä på sig, gosa med jimmy, krama brorsan och åka till jobbet. Shit är det så de är att jobba?! jag har ju glömt bort, men hon påminde mig nu. Jaja planering är de som gäller då.


Jahapp idag då, solen skiner ju inte direkt. Så nån strand eller liknande blir ju inte av.
Jag har varit sugen länge nu och sticka utomlands till ett varmt land och bada o sola, tror nog jag ska ta mig en titt och se om jag hittar nån underbar resa för min familj.

imorgon kommer min bror, ååå va jag längtar. Han har sommarjobbat på posten i hela 5 veckor. Jag känner med dig bror. usch jag har jobbat många sommrar på posten och fan varje gång ja slutat har jag sagt ALDRIG mer men så kommer man dit ändå. Tiderna är ju as sköna, enligt mig. Tidiga mornar och man slutar tidigt, om man stressar ihjäl sig dvs.
Bror fick traoma sista dagen på jobbet. Han dela ut post till ett ålderdomshem, och en tant skulle få 7 kassetter till brevlådan men hampus får bara i 5, så när han inte fick i mer så öppnades dörren, och där sitter en tant sprittandes naked lixom och säger tack tack, hahahhahahahhahahh ja kan bara tänka mig vad hampus min såg ut, stackars. han ringde mamma och berätta men mamma sa bara, nemen stackars senila tanten! så ringde hampus till mig och sa hjälp mig jag mår inte bra, mamma tyckte mer synd om tanten än om mig som ska få leva resten av livet med den bilden i huvudet. jag skratta så.
han har säkert glömt det nu men ja ska nog påminna han när han kommer:P

på onsdag ska vi till åkes stuga som ligger vid "dalarna,avesta??" ja nånstans och mysa några dagar, härligt och komma ut på landet. Vi får hoppas på fint väder så vi kan bada, fiska, grilla, leka, åka båt, ja allt skönt, till och med kanske ut o plocka bär eller nått:) älskling ja lovar de finns inga spindlar, hihi

Nej nu ska ja göra lite nytta!
puss kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0