Hallå

idag är det stor städning här hemma, skönt! jag har hjälp osså, min stora bäbis francisco:) han är ledig idag så vi har hjälpts åt.
igår var vi hemma hos moryn hela långa dagen, bäbisarna lekte och vi snacka, åt o rökte vattenpipa:) vi gick en promenad sen förbi willys och där köpte vi vattenmelon som vi sedan åt o igredienser till korvstroganoff som jag laga där hemma, vart jätte god. tack tjejor för igår.

nu sover lillan och pappabus, när dom vaknat blire till att äta mat sen fika me tjejorna sen storhandla.

puss kram

p.s hanna jag hade somnat när du ringde igår, men ring senare idag eller så ringer ja ikväll. love you puss


Kommentarer
Postat av: hanna

love you too. bästa! vi hörs sen puss älskling

2009-07-07 @ 17:31:45
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0