Hannapanna var på besök, det gillades...

...verkligen. esmeralda var så glad o se hanna igen, och jag med såklart:) du får komma jämt så spontant:)
nu kommer lite bilder från hannas kamera;)

sverige tröjan fick hon av gudmor igår, hanna ville prova direkt:)

och de gillade esmeralda:)

ååå vilken andedräck disa, köp hundtuggummi:)

vi hängde mest på våran baksida, här jag med min nyvakna dotter

älska älska världen

esmeralda hängde i hannas famn hela dagen:)

busfrö gillar att fotta, här härmar hon mormor:)<3

gillar o posera för kameran, här tror ja nog hon kissar som en hund:D

här surfar hon:) min ögonsten<3

hmm undra vem hon liknar här:=)

jävla hsaiufrhosngdihgforgnsoodjfos, cp jdfiouhiwuebgiweingfen, ryck får jag av henne, älskar dig meeeeeeeeeeeeeeest jahbf ibewbfrisfns

leker lite i gräset med vovven o hanna

my dad is stronger than your dad;)

alltid redo för kameran:)

mm

charmungen esmeralda

fina hanna o söta esmeralda

så mycket kärlek idag tack så mycket:)
ses snart igen
puss o sov gott

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heeej Lollo!! Nu kommer mitt första inlägg:) Kikar ju in på allas bloggar lite då och då men är väldigt dålig på att kommentera dem. Det ÄR ju så kul att se vad ni håller på med om dagarna! Det är så kul att följa din familj och se hur Esmeralda växer upp. Hon är så underbart söt lilla trollungen. Det känns som att jag har träffat henne många gånger, för alla bilder haha. Hoppas att vi ses mer i sommar det var så kul sist! Ha en underbar dag gumman puss<3

2009-07-17 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0