heeej där

gårdagens kväll/natt blev verkligen spontan, vi hade de sjukt trevligt! Och jag tackar verkligen er mina vänner för en toppen utekväll. O sent blev det, helvete var väl hemma runt halv 7, fast kunde lika bra varit hemma vid 3. men men tiden kan inte alltid vara med en. tack iallafall.

idag har vi varit på gröna lund hela långa dagen, med 3 timmars sömn så har vi hållt igång jag och mina bröder. sjukt mysigt att bara vara vi syskon.<3 älskar er obeskrivligt.
väderet har varit underbart. min mini bror tog hem stor vinsterna, stora dumlepaketet och en stor rosa nalle<3 gullunge tack. han har verkligen flyt i spel:)

glömde kameran så ja tog lite med min mobil;)
kram o godnatt säger ja nu...


minstingen till bror rasmus<3 och jag


här i kön till katapulten:)

det gick ju så där för mig, var nog lite för rund om fötterna

mina bröder:)

inne i lustiga huset

min älskade lillebror vann saker till mig på första försöken:)


så blev rasmus tunga efter sluschen;)

stiliga hampus<3

vi gick hels vägen till centralen för vi hade glömt köpa bussremsor...

men de gick sjukt bra, vi tänkte äta restaurang men benen o orken sa ifrån.

en lång väg att gå...


...just ja vi gick förbi berns där min älskade bästis jobbar och fick en present till esmeralda, ett par rosa converse:) sååå söta. tack fina du!


Kommentarer
Postat av: Norea!

Tack själv fina du!

Riktigt lyckad kväll/natt =)

Det får vi göra om...



Puss o kram på`re!

2009-07-26 @ 00:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0