Våran underbara utflykt igår

moryns kamera;)

inne i ett museum

hoppsan vad kort kjolen blev:P

en uppstoppad katt som jag sket på mig när ja såg, har nog aldrig sätt läskigare (JA JAG ÄR RÄDD FÖR KATTER)

fina matsalen förr i tiden..

tilloch me vatt-anna var trevligare än katten:)

sen träffa vi fina tuppen:)

som esmeralda håll på o bli rädd av, hahah eller tuppen närmade sig och vid varje steg den tog åkte esmeraldas fötter upp längre o längre tillslut var dom uppe vid hakan:)

fina flickor:)

herregud sen hitta vi styltor,..

vi gick som om de var vårat jobb:)


inte klappa bara titta..

min fina söta tjej

sötnosen alina

sen fika vi gott på ett mysigt litet fik:)

moryn fotta mig lite:)

hon e duktig...jag mindre duktig som modell här..

och här fottar ja mindre bra men bra modell, vi kompliterar varandra bra eller hur?!:)

sen gick vi till en park o gunga och åkte ruchbana, kul som fan, fast mindre kul var nog när moryn åkte på skinkan, men fan va kul de lät hahhaha sorry babe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0