åå vilken härlig dag:)

Jag; esmeralda och faster noelia har varit i stan hela dagen och haft toppen. Massa sol och shopping, kan inte bli mycket bättre en dag som denna. Vi gick i kungsan och åt glass, lillan fick gå i gräset och plaska i fontänen. så härligt.
Inne på zara var det REA med stora bokstäver, jag gick loss helt. köpte nog 12 plagg tillslut, kunde knappt prova kläder i det omklädningsrummet, det var minus 20 grader, antarktis. och jag hade ingen bh eller byxa på mig när jag prova heller, så ni kan fatta "om" jag skaka, my nippels was frosen. Vet inte om jag heller svättas ihjäl i ett provrum men det var ac på högsta nivå. jaja nöjd som fasen är jag med påsarna jag fick hem:)
tog massa fina bilder ni ska få se nu:)
hoppas ni haft en lika bra dag som vi<3
kärlek

noelia och esmeralda innan vi åkte.

och jag..hade dock inte koftan länge, tog av den typ 3 sekunder senare.

väl inne i stan efter all shopping tog vi en cheeseburgare och dricka:)

och jag njöööööt av solen

i kungsan åt vi goood chokladglass:)

lillan fick så klart oxå smaka glassen<3

tror nog att glass är det bästa som finns  just nu i ätform:)

det här är en av klänningarna jag gjort om. ska visa hur den såg ut förut när jag fått tag på en bild från 1996 eller nått.

lillan och jag på promenad,

lipar åt dom andra bäbisarna som bara får ligga i vagnen och tråka:)

så lycklig min tjej<3

så mycket skratt och så mycket kärlek<3

<3

mina fina tjejer<3

svanen

mor och dotter

hand i hand föralltid

faster noelia är absolut den bästa 12åringen som finns<3
Tack för en underbar dag gumman min<3


åå jag älskar alla bilder vi tog idag så ursäkta att ja la upp så många:D
kram kram


Kommentarer
Postat av: moryn

Super vackra! Alla 3!

2009-06-23 @ 20:50:34
URL: http://metrobloggen.se/alina
Postat av: noelia

hahha tack lollo du är bäst ! tack moryn :D

2009-06-24 @ 09:36:18
Postat av: Mamma

Jag håller med. Världens vackraste tjejer. Gud va härligt det ser ut. Jag vill också ut i solen. Kram Kram

2009-06-25 @ 06:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0