Bilder från vår indiska kväll/natt:)


jag påväg till moryn i linne från zara, jeans från bikbok och smycken från hm

linnet bakifrån:)'

fina moryn och jag på 3 indier
   
det super goda nan brödet, olika grillade kycklingar, moryns kokossås och vårat vin, som dom bjöd på;)

lilla tuggan jag inte trodde kunde bli större:D

men de kunde den haha:D kolla in vilka grisar vi va, haha

min tallrik var oxå grisig som fan

jag satte tänderna i glaset, mm gott vin de där

sen gick vi vidare till snaps och träffa min gamla skol kompis jennie

som förövrigt inte är sig ett dugg lik, hon var blond förut, det säger ganska mycket:D haha skojja

kul o träffa dig gumman

efter de sprang vi as garvandes till tåget men missa de precis, (fan vilken osis jag hade:P)

vi satte oss på närkrogen brevid tåget och tog en cider med resten av stamisarna där, alla ville va med oss, typ:)

hett hett hett:)

vi firade föressten att vi varit mammor i 1 år:) härligt va?! vi är så grymma!

tack min brutta för en underbart skönt kväll, det kändes som vi kom närmare varandra än nånsin, skönt!
Absolut min vän för alltid<3
Massa pussar och klorkramar från oss

p.s ta oss lite med en nypa salt om ni vill, men vi lever livet som man ska och njuter dom få gångerna vi går ut till max;)

Kommentarer
Postat av: moryn

Bff ;)

2009-06-26 @ 08:17:54
URL: http://metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0