dop/bröllopet:D


här kom dom fina:)

när dom stod här börja jag fatta:)

man o hustru

alina döptes efter

kuveret

så vackra!

familjen milki alamos

nästan lika långa:) moryn i skyhöga klackar och jag i sandaler.....inte alls planerat:P

elena som gjorde moryns vackra klänning

sen åkte dom iväg i caben

i lokalen var moryn glad fru:)

se så sött dom dekorerat:D jag älskar ju vitt o rosa ihop

mamma 1 välkomsdrink vill ja ha 1 bara ja lovar:D

okej då:D haha skämt o sido här va:)

vem pratar du med? lägg på innan jag tar ut skilssmässa
gahhahahah moryn skämt:D                    "skojjar lite"

maten alltså maten jag säger bara maten..åååååå va gott de va

åt gjorde jag hela eftermiddan och kvällen':D


och drack rosa drinkar:D


ful som stryk här men jag tänker nog på min puderdosa som gick i baken:( haha sånt e livet, allt gott måste ju föra med sig nått ont osså, som min puderdosa:D

sen skulle brudparet inviga den supergoda tårtan:D

och här den fösta dansen, alla grät. Dom var så himla fina

arabisk blandat me chilensk musik spelades under kvällen:D kul blandning

:)

alltid redo för kameran:D

jag stod faktiskt bakom kameran ibland oxå:)

vill ha:)

lockarna höll sig hela kvällen helt ofattbart:D

haha den här bilden fick många kommentarer på fb:) vad säger jag om den då?! hmm som min sambo man ska ju vara med överallt:D

när dom öppna paketen så visade dom upp det fina kortet jag gjort till alina, esmeraldas o alinas rumpor

tack för en underbart vacker dag och kväll och tack för...

de lilla paketet man fick när man gick:D

Kommentarer
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

MYCKET FINA BILDER! Haha vad coolt att dopet førvandlades till ett brøllop !

2009-06-02 @ 12:13:56
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: hanna

GUD vad FINA dom var! jag dör! assnygga!!! saknar dig louise. förstår att du blev chockad över bröllopet haha, vilken grej :)

2009-06-02 @ 15:01:12
Postat av: Moryn

Fina fina bilder! Tack för att ni kunde fira våran dag med oss!!

Puss darling!

2009-06-03 @ 12:09:50
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0