god natt..

...just nu vid den här tiden för exakt ett år sen låg jag på förlossningen i södertälje sjukhus, jag hade precis fått lavemang och var lagon glad, not jag var så arg oj va arg jag var. aldrig mer säger jag bara. men iallafall om några timmar kl 07.31 föddes våran fina underbara dotter. jag klämde ut henne nästan exakt halv åtte:D oj så ont men oj vilken fin gåva. helt otroligt. 1 år har gått, det kan inte vara sant, det har hänt så mycket på detta år så därför är det förstårligt att det gått så fort. Varje dag sen våran dotter kom har det hänt nått, hon har lärt mig så mycket. Nu när jag nyss var in för att titta till henne när hon sov så slog det mig att hon faktsikt är 1 år om bara några timmar. men det känns ändå som om det var kanske ett halvår sen jag födde ut henne, men när jag tänker på hennes storlek för ett halvår sen så hade jag verkligen inte kunnat ploppa ut henne haha. jag brukar säga så jämt att,
-hon måste ju ha växt för jag kan ju inte ha fött ut henne så här som hon är nu:D iallafall imorgon ska de firas med massa gott och våra älskade familjer som alltid finns där<3 en betydelse full dag som aldrig kommer/ska glömmas. Jag ska försöka fotta massa så esmeralda får se vilken fin familj hon har och vilka som är här för att fira hennes första födelsedag:)
Nu på kvällen fotta jag massa på mina finaste, men får tyvärr inte lägga upp bilder på min sambo längre, pga vissa omständigheter, så här får ni på en av mina fina liv<3 det bästa av dom bästa!


här e min tjej skitigare än nånsin men vad gör de på denna vackra varelse.
en av dom nya topparna hon fick från zara, älskar när hon har blått på sig, så fin!



Jag älskar min dotter så obeskrivligt mycket. Hon är verkligen en dröm tjej.
Ingen, nej ingen kan förstå denna kärlek om man inte har barn själv dvs.



Grattis min fina fina fina underbara bästa dotter<3
När du vaknar imorgon är du 1 år gammal, snart 18 oj vad mamma ska verkligen njuta. Kan inte fatta hur tråkigt mitt liv va innan vi fick dig esmeralda. Du har gjort mig så himla lycklig min dotter.

godnatt hälsar mamma louise er nu!

Kommentarer
Postat av: Katja och Charlize

GGGRRRRRRAAAAATTTTTIIIIISSS EEEEEMMMMEEERRRAAALLLLDDDAAAAA PÅ 1 ÅRS DAGEN!!!!!!

2009-06-27 @ 07:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0