hej hej

god kväll!
idag har vi varit i skärholmen centrum med faster camila och shoppat. trevligt men jobbigt och vara inne när de va så varmt ute. men men vi hitta massa fint. jag skulle bara byta stl på några saker men det blev att jag handla lite oxå istället:D
idag har jag sätt ut som en riktigt sigenare, låång svart klänning med massa guldsmycken. snyggt som fan enligt mig. tyvärr så är kameran död så bild får ni ingen men ni kan få lite från kalaset igår:D
puss kram

mamma och jag hade kulD:

angelo malin francia

min kära mormor

mor och dotter



så nu fick ni se lite av pablos bilder, vi tog oxå massa fina med våran kamera som ni får se senare.

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0