heldag med bara min älskade sambo o massa shoppning:)

yes, as mysigt o gå o kolla i affärer när de regnar ute, och utan barnvagn på ikea var en hit. Så skönt! saknar lillan så klart när hon inte är med men när man ska göra massa nytta har hon roligare hos fastrarna och farmor:)
meningen var väl från början att hitta dynor till våran uteplats men vi hitta allt utom de, dynorna vi ville ha va slut men kommer in nästa vecka, så vi får ta dom då. vo kom hem med massa fint från alla möjliga affärer, hitta jätte söta sandaler till llillan i hennes stl som ja hoppas hon vill ha på sig, får prova imorgon. Hitta massa fina ljusgrejer o ha ute och en stor glas "vas" som jag ska hitta på nått kul med;) nu sitter jag och äter min efterlängtade yogurt med mörkchoklad innuti, mums!
ska sova tidigt tänkte jag, är trött. här får ni se lite av sakerna:)
just ja, jag fick en mordagpresent lite sent, men bättre sent än aldrig, åå jag är så nöjd. ni vet när ni gått och hållt i en sak typ 8 gr men inte köpt och sen bara få den, åå blev så glad. ni får gissa vad jag fick på bilderna nedan:D
sov gott kram kram






p.s mina solbrillor kan finnas HÄR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0