hos mormor i v.ås..

ja, vi var ju en dag hos min kära mormor. så jag tänkte visa lite bilder jag hitta när vi var där:)
  
vi gick ju igenom massa gamla kläder från när jag var liten, och här ser ni att jag fick lite med mig hem tilloch med. Jeansklänningen gjorde jag kort som ni ser på bilden, sen hitta ja en as snygg svart bikini som ja tänker använda som body sen en söt volangkjol i spets, as söt ju! vi hitta massa coolt till dottern osså men de kan ja visa en annan gång när ja fått ladda min kamera;)

DÅ!!                                                                                             NU!!
haha, ja vad säger man, mormor taaaaaaaaa ner kortet eller är det lite charmit o se hur man förändras?!:)
kan ju säga att detta inte är det ända kortet på mig hos mormor utan de finns lätt 200bilder till på mig, sen ytterligare 100 på esmeralda och sen 200 på mamma, hampus och rasmus:) det är faktiskt kul o gå o titta! hon har oxå klippt ut alla tidningsutklipp man varit me genom tiderna, och de är faktsikt väldigt många (vissa är verkligen hemska) tex. jag som påskkärring ca. 7 år kanske, eller de som jag har blått hår och blir sminkad(ser ut som ett lik enligt mig) på de kortet!

ja, ja nu ska jag mysa lite med min jätte babis som blivit "stor" enligt honom:)

mer att älska säger jag<3

peace

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack söta du! Det lutar just nu åt att jag pluggar i sthlm aug-dec.. Kul va? Isåfall kan vi ses ofta ;) puss (medborgarskolan reklam&dekor) har du hört ngt om det?

2009-06-15 @ 22:34:09
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Anonym

a fan du är så jävla grym på att göra saker till snygga saker! Jag förstår inte varför du inte satsar på något sånt, du är ju så duktig. Det finns ju en massa saker förutom typ dekoratör och designer! Din talang som jag ser att du inte använder dig av dyra saker utan kan ta de enklaste sakerna och göra dem till något fint, som din barnvagn! Det är inte många på tv som tänker på priset när de inreder. Hoppas du skriver mer om inredning

//J

2009-06-17 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0