igår..

..ja, igår var en toppen dag!
Vi drog till stan med Malin. Hennes kille sjussa in oss till söder där jag visa ett favorit frisörställe, vi gick in och Malin satte sig i ca. 2timmar, blekning o klippning, jätte fint. glömde dock ta efterbilder, synd. Medans Malin satt o blev färgad kom Madde min madde och hämta upp mig för att ta en lunch vi gick till ringen och där luncha vi med min gamla arbetskamrat terese, älskad! Det var så trevligt och träffas! Efter det så gick vi tillbaka till Malin för att se om hon var klar, under tiden vi gick tjata madde på hur mätt hon var efter sin goda mat, kul för henne. jag var inte alls mätt. fick nån torr liten kyckligsallad, usch smaka bajs om inte värre, så avis var jag på henne. men när malin var klar gick vi o fika på muggen och där blev jag bjuden på en good kafe och delade en hård kladdkaka, men den va god, tur de:D tack gumman!
Sen gick vi runt på söder och shoppade lite, hitta ett par grymma jeans och ett linne:) visa sen!
Malin hitta as snygga ljusa jeans och en t-shirt, perfekt till hennes nya frisyr;)
Madde hitta ett par grymma guldskor;)

Tack för igår tjejer!

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter ditt favorit frisörställem då?

2009-06-04 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0