Så här ser vi ut nu.

vi har fottat här hemma nyss lite presenter och oss själva:D


nehe jag tänkte lägga upp lite bilder men de går inte, så försöker senare då;:)
puss hej

klänning och leggingsen köpte jag från zara

gullunge

hon går för fullt nu mellan saker:D

kitty poolen vi fick av moryn o co var ju toppen bra stl på:) kolla in den mot den andra vi köpte haha

klossar från angelo, me like a lot:)

en dockvagn av åkes brors barn

iq test för spädbarn haha från omar o co, ska testa de, har hört att det är så himla bra och att dom lär sig massa

ja så här ser de ut i esmeraldas garderob med nya kläder jag inte hunnit hängt upp än 

fina stolarna fick hon av mormor och gammelmormor

fina prinsess armbandet fick hon hav malin, dålig bild jag vet

och den här super fina nallen som lyser fick hon av pati o co.

esmeralda tyckte det var super mysig och fin

så himla fin min tjej

barn är viga kan jag lova:D

gosis

och dockan som låter fick hon av min farmor och farfar

det är så kul, den kan låta om man trycker på bröstet:D den kan gråta, säga mamma o pappa, hej hej, sova zzzz

så här såg ja ut bakifrån idag:) kolla in lillan i bakrunden:D

skuldpaddan som låter måste vi ta fram, hmm dum ja låter men kommer inte ihåg vem vi fick den av, tror de va camilo o co.

Kommentarer
Postat av: mamma

Världens finaste tjejer. Puss mamma

2009-06-29 @ 10:19:15
Postat av: Mimmi

Hej
Vad är det för märke på hunden som lyser

2013-07-01 @ 02:18:50
Postat av: Mimmi

Vad är det för märke på hunden

2013-07-01 @ 14:55:04
Postat av: Mimmi

Vad är det för märke på hunden

2013-07-01 @ 14:55:04
Postat av: Mimmi

Vad är det för märke på hunden

2013-07-01 @ 14:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0