Sola och bada i..

...pin, nej jag mena i mölle badet:)
Härligt, vi tog en lång promenad ner till sjön med pasta sallad och saft. Vi bada åt och skratta. Vi träffa omar och hans vän, så vi hann med massa skvaller oxå. Lillan är ju då inte en badkruka, det har vi sätt idag, hon älskade och bada och skvätta vatten, så fin!
Nu håller jag på och gör iordning mig för kvällen!
Nårga mobilbilder först innan jag går och våldtar garderoben!

Me

Noe

Esssss:)
 trött efter allt bad<3

and me again

fick min grej idag, det förklarar verkligen mina finnar öööööööööverallt i ansiktet och min svullna mage, tack för svaret!

chao

Kommentarer
Postat av: hanna

vad fina ni är! skön dag! PUSS

2009-06-24 @ 18:26:56
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0