Tack älskade vän..

...för ikväll<3 Så himla mysigt o sitta nära en sån fin vän o ha det trevligt, snacka massa skit och kolla på bra, spännande fotboll. älska! Du är grym min hanna panna<3 älska dig! Kul att din kärlek vann och gjorde en bra match:) stolta! Så skönt o få skratta o ha kul med nära o kära! jag njuter av min tid med er! Ni är underbara!


fina hanna hälsa vi på igår..

på hennes jobb..

mammas kärlek<3



nu ska jag gå o sussa! höres imorgon med ännu mer bilder:P

p.s imorgon äre studenten hära, shit ska bli skit kul o titta o längta tillbax lite:) hoppas på fint väder!

god natt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej igen Louise!

Nätet är fantastiskt, eller hur? Vilken fin blogg du har! Jag har inte lyckats få min så snygg ännu, till min dotters stora munterhet :-) Om du vill kan du titta in hos mig och se bilder på oss. Linnea finns med på bild flera gånger men jag finns bara med under inlägget "magiska Laura". Är fortfarande lite tveksam till att visa upp mig...:-/

Kramar Lotta i Helsingborg

2009-06-12 @ 08:43:23
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/
Postat av: Pernilla

MYCKET FINA BILDER GUMMAN! Det ær så jækla kul att se kort och længta ænnu mer tills vi ses næsta gång=) Då hoppas jag att solen skiner! PUSS

2009-06-12 @ 08:53:31
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: hanna

DU är UNDERBAR!!! jag hade SÅ KUL igår. det är så roligt att ha er hemma. imorrn blir det mys och då ska lilltjejen med också så att jag får pussa ihjäl henne. love you. ringer efter jobbet.

2009-06-12 @ 11:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0