27/3-2009

Idag är min dotter 9 månader!
GRATTIS MIN FINA UNDERBARA SÖTA KÄRLEKSBARN
Hur häftigt är det inte att vara mamma?
Alla mammor därute vet hur jag menar, en obeskrivlig kärlek.
Att få heta mamma är en sån stolthet. Jag är så stolt över att få vara en förebild till en mini mee.
Tänk er själva en liten bäbis gjord av er, hur coolt är det inte?!

9 superhäftiga månader har gått och de har hänt så mycket med våran fina tjej.
Hon här lärt sig:
sitta,
vända,
vinka,
säga
mamma
pappa,
låta med
tungan,
dricka,
äta,
ställa sig upp vid saker,
fejk lee,
fekja skratta,
knäppa upp blöjan själv....

...ja, hon har lärt sig massor! Och jag ser fram imot mer.
Det går så fort nu när hon är liten, men jag njuter av varje liten sekund.
Min prinsessa Esmeralda, mamma kommer alltid vara den stoltaste människan på denna jord över dig<3
Te amo mi vida







vi idag:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blir så stolt över det du skriver. Nu förstår du hur jag känner för dig, Hampus och Rasmus och nu även för lilla söta Esmeralda. Världen goaste barnbarn. Vi ses på söndag. Puss mamma.

2009-03-27 @ 14:20:39
Postat av: Anonym

Vart är den blå koftan ifrån? Jättefin!

2009-03-27 @ 21:53:36
Postat av: Melinda.

Va fint skrivet! och väldigt bra beskrivet.



Gud vad söta leopard leggings din bebis hade;D

Måste köpa såna till min leonella! vartifrån ?

;)

2009-03-28 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0