Bilddagbok från gårdagen..


Min kära gudmor eva kom förbi en stund och prata och drack te:D så mysigt, här med lillan och Francisco;)

Fina...eva hade även med sig lite kul hon inte kunde ha eller tröttnat på, ska visa er senare, iallafall ett par skit snygga svarta pums;) tack eva, hon kom oxå hem med en stor påse med kläder som jag tröttnat på. bra dedär tycker ja:D

lillans outfit igår var tröja som hon fått i julklapp av familjen torres, kjol från gammelmormor maj och strumpyxor från farmor francia och hårspänne från mig:D

mammas och pappas gullunge<3

sen skjussade eva ner mig och lillan på stan för att träffa bästa madde:D "babis fryser om sina kinder:(
 
vi satte oss på ett fik på östermalm och käkade en jätte stor hälsotalrik...mums

och madde var ju inte lite brun efter sin resa till egypten<3

mina fina tjejer:*) älskar er

sen åkte vi till sätra för att träffa katja med barn och moryn med barn, hennes moster kom oxå senare.
här sitter "tvillingarna" med sina hårspännen på samma plats:)

esmeralda och alina lekte fint några sekunder i vardagsrummet innan dom märkte att vi var i köket:)

20 sekunder senare var dom i köket:)

esmeralda fick en katja kaka:D och alina vill osså ha

nu vakna även katjas lilla babis som inte är så liten längre:D

jag hade hand om ungarna och kameran medans..

...katja skala räkor och laga mat..

moryn gjorde cafe late som smakade super gott:)

min dotter och jag myser i soffan...

och tittar på lets dance medans..

moryn busar vid datan :P...

katja färgar hennes mosters hår..:)

och alina sitter högt och tittar på :D

Jag hann oxå låna katjas locktong medans katja gjorde moryns naglar:D
just jag, jag fick ett jätte fint navel-smycke av katja som jag kan visa er sen:D Tusen tack till dig katja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0