Dagens Onsdag

Humör: Lycklig
Gjort: Vaknat, ätit frukost, bytt blöja på lillan, lekt med lillan och nu sitter jag här
Planer: att åka till ett tatueringsställe i solna och kolla priser o grejer..
Ser på: just nu min trötta tjej..
Lyssnar på: rianna på mtv
Läser: mina gamla vanliga bloggar..
Dricker: äppeljucie
Äter: mackor med ost

Bästa: min svärmor som alltid finns där med dom rätta orden<3
Sämsta: att mina vänner inte bor grannar med mig...sakna massa<3
Barn: glad och fylld av bröstmjölk:)
Väder: snööööööö i massor



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman, Jag hoppas jag också alltid finns för dig. Saknar dig massor. Puss

2009-03-11 @ 11:09:15
Postat av: Maria

Hej! Om du ska tatuera dig i Solna gör det inte hos Rickard på Lilla gatan. Han gjorde mig och den blev inge bra alls plus att han gjorde för hårt så hunden är förstörd där tatueringen sitter.. Bara ett snällt tips vill inte att någon annan ska råka ut för samma sak.

2009-03-11 @ 12:36:55
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Maria

Nä det är inte han, polacken ska tydligen vara duktig. Men rickard har förstört både min och min brors ena vi båda har fått göra om dom efteråt. Rickard hale långt mörkt hår när jag var där, men han är inte polack. Så du kan nog vara lugn :)

2009-03-11 @ 15:44:14
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0