Dopet


lillan innan dopet med lisen...

nu är dopklänningen på..här med faster noelia..

mamma louise med fina dotter och noelia..

mina bästa i kyrkan..

lillan får vatten över huvudet..

gudmor camila, gudfar hampus jag och min kärlek francisco stod framme med våran dotter esmeralda..

min fina gudmor eva och världens finaste mamma:) älskar er..

min farbror med familj :)

min snygga mamma och hennes åke och min kära

min pappa leker med sin nya telefon:)

camila pablo min farfar och farmor...farfar kommenterar min kjol, fråga om det blev slut på tyget för den var så kort...alltid lika komisk<3

nygifta benja och lisen

super stiliga jan kom:)

lillan cami och min mormor

lillan var glad hela tiden :)

fina presenter fick hon oxå..

super snygga gudfar och gudmor

jag fick ett jätte fint halsband av mamma där de står Francisco och Esmeralda, man ser den lite på bilden...ja blev så glad.

jag och cami..

mer bilder kommer..
Allt blev så lyckat, alla kom och var glada och lillan var på toppen humör. Så fint. Tack så mycket för allt fint och för en oförglömlig dag<3
MASSA KÄRLEK TILL MINA NÄRA OCH KÄRA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Tyckte att ditt halsband som du fick är jättefint och orginellt! Vet du vart hon köpte den för att den skulle passa min syster som precis blivit mamma!

2009-05-06 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0