Godkväll

jag skulle ju inte blogga mer idag men jag tänka lägga upp lite bilder från ikväll.
Fotbollskväll har vi haft med gäster och massa gott!

Francisco hämta angelo idag på arlanda han har varit i chile, tack för fina presenterna:)

några av gänget som var här:)

min dotter hade de bra hos omar:)=

min fina, hon har varit så tjurig idag, herregud men hoppas hon vaknar på rätt sida imorgon.

här i pappas knä..

omar gick ivägen:D

esmeralda fick 2 prickar på kinderna av alla pussar av angelo, skämt o sido<3

<3

pappabus gav lillan chips, vilket hon uppskatta så klart!



nej imorgon är de en ny dag, och då är vi bortbjudna till mälarhöjden, trevligt!
kram så länge!
sov gott

p.s leopard tightsen kommer från lindex "stora" barnavdlening stl.98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0