Godmorgon!

Idag är det den stora Dop dagen vi längtat på! Just nu ligger mina älsklingar och sover sött men jag ska nog väcka dom snart. Vi var uppe sent igår så jag hoppas att lillan är pigg idag. Vi var hos våra trevliga grannar och drack öl och åt massa gott..mums! Det är faktiskt riktigt trevligt när man har snälla och roliga grannar, det är mer uppskattat än vad man tror. Jag har tillexempel en äldre dam som jämt sitter i hennes kök och varje gång jag går förbi vinkar hon med ett stort leende på läpparna och det är himla kul.....*även fast de händer varje dag:) Jag mötte henne vid ica en gång och hon stannade mig och berätta hur fin hon tyckte jag och min dotter var och att hon tycker det är så kul att se vad vi har på oss varje dag! snacka om sapa eller hur de stavas..haha nej men de är så lite som behövs för mig ibland som kan göra mig så glad.
haha jag fick en kommentar på en bild jag la upp om att jag såg ut som en kappsäck, och jag lovar jag skrattar fortfarande, snacka om charmigt av henne att ta tid av sitt liv och skriva i min lilla blogg, kolla gärna in igen..de ökar min status;) haha jaja nu ska jag göra mig iordning, hoppas folk tar kort idag så jag kan lägga ut massa bilder här sen.
Ha en toppen Lördag för de ska jag ha;)
kram kram




Modell: Jag
Fotograf: Emma Sandström

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej :) Vi ville bara kika in och önska er lycka till på dopet idag :) kramar josephine och isabelle från bussen igår

2009-03-07 @ 12:23:14
URL: http://mammaslillasessa.blogg.se/
Postat av: ....

Du är jätte fin! Älskar att läsa dig blogg.

2009-03-07 @ 12:27:02
Postat av: Gunvor

När ska du skicka in ansökan till moore eller slitz?

2009-03-07 @ 13:55:29
Postat av: nicole

fan vilken fin bild på dig, och apropå kommentarern här över snacka om reeen avunsjuka..

2009-03-08 @ 01:19:10
Postat av: Mamma

Är såå stolt över dig Louise. Du är världens bästa och finaste dotter. Hampus och Rasmus är världens bästa och finaste söner. Jag är en lycklig lottad mamma som har fått så väluppfostrade och fina barn. Älskar er mest. Älska älska världen..:)

2009-03-08 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0